King👑 Twice🍪land

هایـــ وانسیـ بـ فـنـ سایت TWICE خوشـ امدیـ

King👑 Twice🍪land

هایـــ وانسیـ بـ فـنـ سایت TWICE خوشـ امدیـ

King👑 Twice🍪land

НГ
فنـ های وانسی
👑 TWICE 👑
ТWICE
امید وارم از 🍧 میزارم هم بخورین هم لذت ببرین
اگرم درخواستی داشتین درخدمتم
دوستتون دارم مثل بستنی 🍦که همه دوست دارن 😋مثل توایس که همه طرفداراشن🍭

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۳ بهمن ۹۸، ۱۱:۵۲ - HER-CRYSTAL - SNOW ^^
    ^^ مینا
نویسندگان
پیوندهای روزانه

هایـ وانسـ🍪

🍹مرسی که به این سایت مراجعه کردین🍹

🍭خوب خوب بلخره وانسـ های تازه وارد درجه 1 باید درباره گروهشون(TWICE) اگاهی داشته باشند🍭

💙وانس های کیوتم بعد از خوندن بیوگرافی نظراتتونو بگین و بگین که چند روز چند ماه و چند سال وانس هستین 💙Twice2019-twicekingland

توایس (به کره‌ای: 트와이스؛ به انگلیسی: Twice) یک گروه دخترانه کی پاپ است که در سال ۲۰۱۵ و زیرنظر جی‌وای‌پی اینترتینمنت شکل گرفت که یک کمپانی هست 

اینم جیپ که همون کمپانی JYPFd

پارک جیپ

😹😹😹😹

خوب برسم سراغ توایس

نام =twice

ملیت یا همون جایی که کامبک و اهنگ میخونن:سئول(پایتخت +کره جنوبی

سبک‌ خوانندگی:کی پاپkpop یعنی به کره میخونن و jpop جی پاپ یعنی به ژاپنی میخونن 

سال‌ (متولد شدند توایس:2015- و تا الان که میخونن و از بس عشقن هیچی مانع خوانندگیشون نشده

ناشر(کمپانی+هدایت کننده):JYP جی وای پی اینترتینمنت

اعضا توایس از اول تا اخر ایدل:جیهیو.نایون.جونگیون.مومو. سانا.مینا.داهیون.چه یونگ.چویی (جویی)

این گروه پرفروش ترین گروه دختر کره جنوبی یعنی هر اهنگی خوشملی کامبک میکنن در یک روز یا دو روز پر فروش میشه و پر فالوور ترین گروه کمپانی کمپانی جی وای پی با 11+ میلیون در اینستاگرام استTwicekingland

توایس (TWICE) یعنی دوبار و در اینجا منظور از دوبار یعنی این گروه دخترانه شما را به دوبار تحت تاثیر قرار می دهد، یک بار از طریق چشم ها و یک بار از طریق گوش ها.

فندوم این گروه وانس (ONCE) نام دارد و به معنی یک بار است. نام فندوم این گروه مرتبط با خود گروه است، یعنی شما هر چقدر به توایس عشق بورزید (یعنی یک بار (وانس)) توایس آن عشق را دو برابر (یعنی دوبار (توایس)) به شما پس می دهد، ولی برخی از آنتی فن های توایس که ترایس (TRICE) نام دارند به غلط معتقدند که وانس از روی سوان، فندوم گرلز جنریشن گرفته شده است. 

اعضای این گروه پس از رقابت در برنامهٔ تلویزیونی سیکستین، انتخاب شدند. گروه در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۵، به دنبال انتشار آلبوم چندآهنگه «داستان آغاز می‌شود» شروع به کار کرد.توایس

در اینجا در اوایل15-16-17- سالگی بودند قسمت 2 مسابقه سیکسیتن که داشتن عکس برداری میکردند 2015 تازه اینا 16 نفر بودند که تو مسابقه شرکت کرده بودند که 9. نفر از توشون در اومد و تشکیل شدند در قسمت 10( اخر برنامه سیکسیتن)

دومین مینی آلبوم توایس یعنی PAGE TWO با تایتل ترک Cheer Up بود که برای توایس موفقیت زیادی در بر داشت، مانند دریافت جایزه آهنگ سال در دو جشنواره اصلی MMA و MAMA.

سومین مینی آلبوم یعنی TWICEcoaster:Lane1 بود که کم از موفقیت نبود. تایتل ترک آلبوم یعنی TT برای 4 هفته متوالی در رتبه نخست چارت ها بود و توایس توانست با این آهنگ 91 پرفکت آلکیل انجام دهد که این کار از بزرگترین گروه های پسرانه کره هم بر نمی آید. تایتل ترک اصلی آلبوم همان TT توانست اولین گروه دخترانه کی پاپ باشد که به 400+ میلیون بازدید در یوتیوب برسد.

توایس با این ترک 13 برد در موزیک شوها داشت و با این آلبوم لقب پرفروش ترین گروه دخترانه کی پاپ و پرفروش ترین گروه دخترانه چارت Hanteo و Gaon که بزرگترین چارت فروش آلبوم کره هستند را به دست آورد.

توایس در سال 2017 اولین مینی آلبوم ژاپنی خود یعنی TWICE# را منتشر کرد. این آلبوم پس از انتشار، شماره 2 بزرگترین چارت آلبوم ژاپن یعنی Oricon شد و در عرض یک هفته به فروشی بالای 136 هزار نسخه رسید.

توایس بعد از اولین مینی آلبومشان سینگل One More Time را انتشار داد که فروشی بالای 250+ هزار نسخه داشت و توانست اولین گروه دخترانه کی پاپ باشد که همزمان در یک سال سینگلشان و آلبومشان گواهی پلاتینیوم دریافت می کند. این گروه در مدت فعالیت چهار ساله خود توانسته ۸۵ جایزه به دست آورد که در بین تمام گروه های دخترانه کی پاپ در رتبه دوم قرار دارد. همچنین تا به اینجا دارای ۱۴ دسانگ(جایزه بزرگ ) هستند که خود رکوردی میان گروه های دختر کره است. 

نظرات  (۱)

میگم هیون قضیه کنسرتی ک توش گریه کردن چیه

پاسخ:
کدوم مال امسال و میگی یا مال سال های اخیر
اگه مال امسالو میگی بخاطر اینکه مینا پاش شکسته بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">